FAQ - Expedice, platba

Vlajky expedujeme prostřednictvím Balíkovny (Česká pošta) nebo prostřednictvím přepravní služby GLS. Obě služby dodávají buď na adresu zákazníka nebo do výdejních míst (boxů), které si sami vyberete při objednávce.

U vlajek, které si objednáte v našem e-shopu běžně expedujeme od 1 do 3 pracovních dnů. Před odesláním musíme vlajky opatřit uchycením (návlek, karabiny apod.), které si vyberete.
U zakázkové výroby expedujeme obvykle do 5-7 dnů, u velkých formátů nebo velkého množství vlajek se může dodávka protáhnout na 2 – 3 týdny.

Cena za přepravu zboží z našeho e-shopu vychází z ceníku přepravce. Konkrétní ceny jsou vždy uvedeny u objednávky v košíku.

BALÍKOVNA je služba provozovaná Českou poštou, určená pro balíky, které si adresát vyzvedne na výdejním místě. Výdejní místa BALÍKOVNY mohou být: speciální přepážka na poště, pobočka-partner, trafika, drogerie, obchod, ale i samoobslužný box (kde lze balík vyzvednout mimo běžné otevírací hodiny).
ČESKÁ POŠTA nabízí tradiční doručování zásilek — tzn. balík nebo dopis vám dopraví na doručovací adresu, tedy domů či do firmy (pokud je adresa dostupná). To se hodí, když si nechcete balík vyzvednout sami.

Balíkovna bývá levnější než doručení domů („na adresu“). Pokud zvolíte dodání do samoobslužného boxu, můžete si balík vyzvednout v libovolném čase mimo obvyklou otvírací dobu pobočky pošty. Velikost a hmotnost balíku zasílaného prostřednictvím samoobslužného boxu mají své limity. Dodání do boxu je vhodné pro menší až střední zásilky (pro běžné balíky). Doručení domů ("na adresu") má smysl, pokud chcete komfort doručení až na zadanou adresu nebo máte větší/objemnější zásilku, která se do boxu nevejde.

Osobní odběr lze zvolit přímo v objednávce. Zboží bude připraveno k vyzvednutí ve výdejním místě e-shopu na adrese sídla firmy (Libea, s. r. o., Za Cukrárnou 534, Liberec 30 - Vratislavice nad Nisou) v pracovní dny v době od 8 do 15 hodin.

Ano, dřevěné žerdě v délce 220 a 250 cm nelze zasílat Balíkovnou ani přepravní službou GLS. Oba přepravci akceptují maximální délku 200 cm. Delší žerdě však lze vyzvednout osobním odběrem v sídle společnosti případně podle našich rozvozových tras dodat firemním rozvozem.
Žerdě a větší předměty jako je například příslušenství k beach flagům - pruty, nelze dodávat do boxů výdejních míst kvůli velikosti.

Balík bývá uložen na výdejním místě, případně na depu přepravce (GLS) a dopravce o tom informuje SMS.

Ano, na Slovensko posíláme běžně. Cena se stanoví podle ceny přepravce (GLS) včetně možnosti platby na dobírku.

Ano, posíláme do zemí EU. Cena přepravy je kalkulována individuálně. Zde neposkytujeme možnost platby na dobírku.

Objednávky na shopu můžete hradit prostřednictvím platební brány, rychlým převodním příkazem, QR kódem nebo dobírkou.
V případě osobního odběru lze platit hotově nebo prostřednictvím QR kódu na místě. Také si můžete objednávku na e-shopu zaplatit předem a pak si jen vyzvednout v sídle společnosti.

Ano, platba probíhá on-line prostřednictvím platební brány. Platí se přímo v nákupním košíku.

Ano, v nákupním košíku je možné vybrat svoji banku a jejím prostřednictvím provést platbu převodem.

Ano, stačí vyplnit firemní údaje. Podmínkou je vyplnění IČ/DIČ.