FAQ - záruka a reklamace
Vlajky jsou spotřebním zbožím. U spotřebního zboží je stanovena záruka 24 měsíců, pro firemní zákazníky 12 měsíců.
Ne. Vlajky vyráběné na zakázku nelze vrátit ani odstoupit od smlouvy podle par.1837 občanského zákoníku v souladu s obchodním zákoníkem a našimi obecnými podmínkami.
Reklamaci je potřeba uplatnit ihned po zjištění vady. Za vadu se považuje špatně provedený tisk nebo konfekce, případně nedodržený rozměr nad rámec obvyklé tolerance. Vadné vlajky či zboží je vhodné zaslat v původním nebo odpovídajícím obalu a označené jako Křehké. Vyřízení proběhne do 30 kalendářních dní. Více informací zjistíte v Obchodních podmínkách.
Ano, můžete odstoupit od kupní smlouvy a to do 14 dnů od nákupu. Pro odstoupení využijte formulář Odstoupení od kupní smlouvy. Zásilku vraťte na adresu naší společnosti ve vhodném obalu spolu s formulářem. Zásilku po přijetí zkontrolujeme a pokud budou výrobky či zboží neporušené, vrátíme vám platbu na účet uvedený ve formuláři.
Obchodní podmínky naleznete nejen v horním menu našeho webu libea.cz, ale i v patičce. Součástí obchodních podmínek je Reklamační řád a Odstoupení od kupní smlouvy. Zásady zpracování osobních údajů a Zásady používání cookies naleznete v patičce stejně jako naše přepravní podmínky.
Pokud nenajdete odpovědi na vaše otázky, můžete nám napsat na info@libea.cz či zavolat na +420 485 160 520.
